Bestellen

Veel gestelde vragen

Hieronder vind je de meest gestelde vragen over bestellen bij simply colors:

- Hoe werkt het bestelproces?
1. Nadat je een artikel hebt ontworpen druk je op de button < in winkelwagen>. Je krijgt dan een popup met een bevestiging dat het artikel in het winkelmandje is geplaatst. Je kunt hier alles aanpassen, of verwijderen.
2. Nu heb je de mogelijkheid om door de button <verder winkelen> verder te winkelen, nogmaals hetzelfde artikel te bestellen of de bestelling af te ronden. In de eerste 2 gevallen komt u weer uit bij stap 1.
3. Als je op de button <<bestelling afronden>> kiest krijgt u een overzicht van het winkelmandje. Hier kun je alle specificaties controlleren. Op deze pagina worden ook de verzendkosten kenbaargemaakt
4. Indien je nu op afronden kiest, krijg je de mogelijkheid om een cadeauverpakking te kiezen. Op deze pagina klik je op de button << naar adresgegevens >> om je factuur en verzendgegevens in te vullen
5. Op de betaalpagina heb je een overzicht van de totale kosten en betaalmogelijkheden.
6. Als je op << bestelling plaatsen >> drukt, wordt de bestelling voltooid.

- Kan ik een bestelling bij simply colors ook telefonisch plaatsen?
Mocht je geen toegang hebben tot internet, dan wil onze klantenservice je graag helpen bij het plaatsen van je bestelling. Neem hiervoor gerust telefonisch contact met ons op (035-6038210). Wij zijn van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 telefonisch bereikbaar.

- Komen er nog extra kosten bij de bestelling?
De prijzen op de site zijn inclusief btw. Op de artikelpagina verandert de prijs al naar gelang je het ontwerp aanpast. Boven een orderwaarde van vanaf €50,- euro betaal je geen verzendkosten.
De normale verzendkosten bedragen €3.95
- Waarom kan ik een capuchonsweater op de voorzijde maar met 1 regel tekst of een afbeelding bedrukken? 
De ruimte tussen de hoofdingang en de zak op de voorzijde is beperkt. De achterzijde van de capuchonsweaters is wel te bedrukken met meerdere regels tekst of een afbeelding met tekst. 

- Waarom kan ik maar 15 tekens per tekstregel invullen? 
Als we meer dan 15 tekens per regel op een product zouden bedrukken, dan zou de tekst te klein worden of (bij kleding) onder de oksels weglopen. Mocht je een tekst hebben die net niet in het bedrukkingsvlak past, dan kan je altijd even contact opnemen met onze klantenservice om te kijken wat we voor je kunnen doen.

- Kan ik meerdere lettertypes of kleuren bedrukking op 1 product kiezen? 
Nee, je kunt per product 1 lettertype en 1 bedrukkingskleur kiezen, ook als je het product op 2 zijden wilt bedrukken.

- Kan ik ook een eigen afbeelding of logo aanleveren?
Ja dat kan. Neem hiervoor gerust contact op met onze klantenservice, zij willen je hier graag meer informatie over geven.

- Kan ik als bedrijf mijn kraamkado's direct regelen via simply colors? 
Ja dit kan. Neem hiervoor gerust contact op met onze klantenservice, zij willen je hier graag meer informatie over geven.

- Kan ik simply colors producten ook in fysieke winkels kopen?
Nee. Simply colors producten zijn alleen verkrijgbaar via onze webwinkel www.simplycolors.nl.

- Ik wil een lunchbox campus bestellen, kan ik deze ook bedrukken met alleen een tekst OF een afbeelding?

Nee, een lunchbox campus is alleen te bestellen met een afbeelding EN 1 regel tekst. De lunchbox TO GO is wel te bestellen met 1 regel tekst (dus zonder afbeelding). 

- Word ik op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn bestelling? 
Je krijgt van ons een aantal e-mails om je op de hoogte te houden van de voortgang van je bestelling. Nadat je je bestelling hebt geplaatst, krijg je van ons per e-mail de orderbevestiging. Zodra je betaling door ons is ontvangen, krijgt je een e-mail ter bevestiging van de betaling. Op het moment dat je bestelling verzonden wordt, krijg je ook hiervan van ons een e-mail ter bevestiging. Hierin vind je ook terug of je bestelling in een enveloppe of een pakket verzonden is. Is je bestelling verzonden in een pakket, dan vind je in de e-mail een link naar PostNL zodat je je pakket kunt volgen.

- Hoe kan ik contact opnemen met simply colors?

De klantenservice van simply colors is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 17.00 (035-6038210). Je kunt ook een e-mail sturen naar onze klantenservice (service@simplycolors.nl). Wij zullen je e-mail op werkdagen binnen 24 uur beantwoorden. Een overzicht van al onze onze contactgegevens vind je hier.

- Ik heb een kortingsbon van simply colors, waar kan ik de kortingscode op de site invullen? 
Je kunt je kortingscode invullen in je winkelwagen. Dit doe je dus nadat je het gewenste product hebt gekozen en ontworpen. De korting wordt automatisch verwerkt.

- Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?
Mocht je een klacht hebben, meld deze dan graag zo spoedig mogelijk bij onze klantenservice. Je kunt ons van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 telefonisch bereiken (035-6038210). Ook kun je ons een e-mail sturen (service@simplycolors.nl). Je e-mail zal door ons op werkdagen binnen 24 uur worden beantwoord.



Terug naar boven



Hoe doe ik een bestelling?

Op de homepagina vind je een overzicht van onze productcategorieën in de rode balk. Door op een productcategorie en vervolgens een product te klikken wordt je doorgelinkt naar de betreffende bestelpagina.

Overzicht bestelling

Elk product dat je bestelt belandt automatisch in je winkelwagen. Het aantal producten en het totaalbedrag van je winkelwagen wordt op elke pagina rechtsbovenin getoond. Als je je winkelwagen opent kun je zien welke producten je tot nu toe hebt besteld, maar je kunt er ook je bestelling nog eenvoudig wijzigen. Als je nog meer wilt bestellen, dan klik je op "Verder winkelen". Zo niet, dan klik je op "Bestelling afronden".

Gegevens
Na je bestelling te hebben afgerond, kun je je gegevens en je bezorgadres invoeren. Als je al een keer besteld hebt bij simply colors, dan heb je al een account en zijn je gegevens bij ons bekend. Zo niet, dan kun je ervoor kiezen om eenmalig een account aan te maken door je gegevens in te vullen. Je kunt echter ook bestellen zonder een account te hoeven aanmaken. De bezorggegevens kun je door een vinkje aan te klikken eenvoudig gelijk maken aan je eigen gegevens. Indien de bestelling op een ander adres moet worden bezorgd dan je eigen adres, bijvoorbeeld in het geval dat je de kleding kado doet, dan geef je hier een ander adres in. Nadat je akkoord bent gegaan met de algemene voorwaarden (hokje aanvinken), klik je op "Bestelling afronden". Je contact- en bezorggegevens en je bestelling worden vervolgens nog een keer overzichtelijk weergegeven. Mocht het nodig zijn dan kun je hier nog wijzigingen in aanbrengen. Klik vervolgens door naar "Naar betalen" om een verzend- en betaalmethode te kiezen. Op het moment dat je op "Bestelling versturen" klikt, wordt je bestelling bij simply colors gereserveerd. Je gegevens worden niet aan derden verstrekt.

Bevestiging per e-mail

Je ontvangt binnen enkele minuten een bevestiging van je bestelling op het door jouw opgegeven e-mailadres. Zorg dat je goed je bestelling controleert.

levertijd
Wij verzenden je bestelling binnen 2 werkdagen. 

Kleuren
Door het grote aantal verschillende computer beeldschermen kan de werkelijke kleur van de producten iets verschillen met de weergave op je scherm.

Veilig
Winkelen bij simply colors is zeer veilig. De hele site is SSL-en McAfee secure. Dit betekent maximale veiligheid voor jou als consument.

Thuiswinkel waarborg Thuiswinkelorganisatie
Wij zijn lid van de thuiswinkelorganisatie, de brancheverenging voor webwinkels in Nederland. 


Terug naar boven